2011. június 17., péntek

Elindul a blog

Köszöntelek, Kedves Olvasó!

Elindul a Kávézom blog.

Jó ideje vagyok kávéfogyasztó, sőt egyenesen kávéfüggő. Ez a szenvedélyem egy ideje kóros méreteket öltött:), napi 4-5 bögre instant kávét is képes voltam benyakalni. Kéznél volt:).
Itthon dolgozom (fordítok, tanácsadok, weboldalaim szerkesztem, anyagokat gyártok, online sikertrénerként is működöm), így nem tart semeddig egy kávéért bemenni a konyhába, majd kiülni a teraszra vagy az udvarra a diófa alá...


Egy szóval sok-sok kávét ittam a bolti 3 in1 fajtából, és egy idő után tudtam, hogy nagyon sokat ártok a szervezetemnek. Hiszen közben elhanyagoltam nem csak a vízbevitelt, de még a tejivást is.

Több helyen olvastam már a ganodermás kávéról, mire szembejött velem és meg is mertem kóstolni.
Bennem is munkált az ismeretlentől való félelem.
  • Milyen ízű vajon ez a kávé?
  • Milyen hatása lesz rám?
  • Ha megtetszik, ha ízlik, hogyan fogom tudni beszerezni?
Ilyen és hasonló kérdések merültek fel bennem is, amikor a neten "találkoztam" egy nagyon kedves fiatal hölggyel.
A történetet a videóban mondom el. Nyugi, csak 2 perc:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése