2014. október 1., szerda

Az első, amit megkóstoltam


Lingzhi Coffee 3 in 1
A DXN Lingzhi kávé 3 az 1-ben a legjobb minőségű kávébabból (100% arabica) és 100%-os tisztaságú lingzhiből (ganoderma) készül, különleges eljárással. Nem tartalmaz mesterséges színezőanyagokat és tartósítószereket. Rendkívül frissítő és egészséges.
A doboz tartalma:20 tasak x 21g








A DXN által forgalmazott ganodermás kávék közül elsőként a 3in1 kávét kóstoltam.

Azonnal megtapasztaltam a hatását. Ahhoz képest, hogy azelőtt napi 4-5 instant kávét is megittam, a DXN kávéja után egész nap nem kívántam másikat. Igaz, hogy a tasak tartalma is kiadós. Egy tasaknyi kávé amolyan "nagybögrés" adag.
Szilveszterkor 3 felé osztottam, hogy férjem és anyósom is meg tudja kóstolni.
Azaz ha napi egyet iszol, akkor 20 napra elegendő egy dobozzal. Ha 3 felé osztod, és napi egy harmadot iszol, akkor azonban 2 hónapig elég.

  1. Az egyik megtapasztalt hatás tehát az volt, hogy egy bögre kávéval "elvoltam" egész nap.
  2. A másik kellemes hatás az volt, hogy a frissesség egész nap tartott. Tiszta volt a fejem, és a frissesség nem múlt el.
  3. A harmadik hatás, hogy azonnal fogyni kezdtem!

Összetevők: nádcukor, növényi eredetű tejszín, instant kávé és Ganoderma kivonat.
Tápanyag tartalom
100 gr termékben
    21 gr termékben
Energia
452 kcal
95 kcal
Szénhidrát
76,4 g
16,0 g
Zsír
13,9 g
2,9 g
Fehérje
5,4 g
1,1 g



Minden további infót megtalálsz a Ganodermáról és a kávéról, katt ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése